Om Skin

Välkommen till företaget som tillverkar naturkosmetiska tvålar, hud- & hårvårdsprodukter. Titta in i butiken på www.skinsweden.se Lämna gärna en kommentar när du är här! skinsweden@hotmail.se 0031646179710

torsdag 12 februari 2009

Webshopen och Tävling!

Snäckor taget på stranden i Costa Rica
Ett hjärta i form av ett stekt ägg!

Jag kan inte komma åt och ändra webshopen, så jag meddelar här istället att webshopen är stäng fram till den 21 februari. Ni är välkomna att lägga ordrar, och de kommer att skickas i tur och ordning från detta datumet.
Under tiden kommer vi att ha en tävling! Inför Alla Hjärtans dag ser hjärtan i alla möjliga former överallt. Även här! Mina bidrag ser ni här ovan. Så för att delta i tävlingen behöver ni bara lämna en kommentar här så är ni med i utlottningen. Har du blogg kan du få en extraröst genom att länka till tävlingen. Vad du kan vinna? Första priset är alla 3 ekologiska tvålarna; Marmoreko, Ecotopia och den senaste, Eco Green tea, andra och tredje priset är varsin Eko Green teatvål.
Lycka till!
Ha det jättebra!
Eva

30 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med tävlingar :) Hoppas jag vinner. Önskar en trevlig dag.

Carina sa...

Roligt att tävla tycker jag och vill gärna vara med. Självklart länkar jag också till tävlingen
Önskar dig en trevlig Alla Hjärtans Dag
Kramar från Carina

Siri sa...

Kul med tävling, mycket fin hemsida. Blir lycklig av att se allt ekologiskt och naturligt.

Anonym sa...

Hej Eva, va kul med tävling.
Hoppas på tur.
Kramen Kicki!

Anonym sa...

Ha, ha! Vad roligt att se dig stå och röra i grytorna. Det ser ut som hemma hos mig men jag har ju choklad och marsipan i grytan jag.
Krama familjen!

"Marsipan"-Lotta.

Anonym sa...

Trevlig tävling! Hoppas på tur // Victoria

Marie sa...

Den nya tvålen verkar mysig, den vill jag ha!!
Lycka till allihopa.

Anonym sa...

Vad kul. Jag vill gärna vara med och har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/february/tvalar-21-februari.html

PS: Lånade en bild på en av tvålarna. Hör av dig om jag ska ta bort den.
PS2. Jag skrev att sista datum är 21 feb. Har jag fattat rätt?

//Linda sa...

Jag vill gärna vara med, håler tummarna :D
Här är min länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/tvalar-212.html

Anonym sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/tvalar.html

LillaLiten sa...

Jag är gärna med å tävlar:-) Har länkat på min tävlingsblogg;

http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-avslut_5495.html

// Laura

Marlene sa...

jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/15/21-februari/

Mollymera sa...

Juvliga tvålar vill jag gärna vinna.
Kram Christina

Anonym sa...

Vilka underbara priser man kan vinna i tävlingen. Vill verkligen ta hem denna vinsten :)

Älskar lyxen med eco. Bra för alla inblandade, både naturen och människan.

Håller tummarna.


jeanette.astrom@gmail.com

Märta sa...

Vill gärna vara med i utlottningen.
Länkar också. Hoppas på tur!!

Anonym sa...

Jag är med i tävlingen, hoppas jag vinner.

Jag har lagt en länk i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/tvalar.html

info@annakarlsson.se

Therese sa...

Min toalett skinande ren är efter jag fejat och donat, nya handdukar, ny matta och duschdrapperi - nya lyxiga ekologiska tvålar vore pricken över i:et på min mini makeover. Hoppas på tur!

Trevlig helg.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!!!

Anonym sa...

Åhhhhh ekologiskt ;)
Jag är gietvis med :)


kärlek mamma J

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med :-)

länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/february/tval-avslutas-212.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/february/entry-30854682.html#comment

Nanna sa...

Jag vill vara med i den roliga tävlingen :-)

Anonym sa...

Ja älskar tvålar o vill gärna vara med :)

Anonym sa...

Jag är med :)

Anonym sa...

Najs! Jag är gärna med :)
Håller tummarna!

Anonym sa...

JAG VILL VARA MED=)

Anonym sa...

Vore ju skoj att vinna! : - )

Anonym sa...

Är gärna med!

Anne B. från Finland