Om Skin

Välkommen till företaget som tillverkar naturkosmetiska tvålar, hud- & hårvårdsprodukter. Titta in i butiken på www.skinsweden.se Lämna gärna en kommentar när du är här! skinsweden@hotmail.se 0031646179710

torsdag 5 februari 2009

Ny ekologisk tvål


Nu har jag äntligen gjort tvålen jag väntat så länge på att få göra. En ny härligt löddrig juvel med ekologiskt odlat grönt thé. Theet kommer från Zhejiangprovinsen i Kina (se bilden ovan), och det är Song som har importerat det till Sverige. Ett driftigt företag som håller till 200 m från mig. Vi tycker om att jobba med lokala företag!
Doften är lavandin och apelsin, ekologiska eteriska oljor såklart!
Tvålen är ännu i sin form, och idag ska den skäras upp i bitar. I morgon får ni se en bild hur den ser ut!
Ha en skön dag!

3 kommentarer:

Carina sa...

Lycka till med nya tvålen.
Jag väntar med spänning
MVH
Carina

Anonym sa...

Åh, jag vill se den o jag vill ha 10 med min nästa order!
Kraam Kicki.

Skin sa...

Varsågod, här är den!
Kram Eva