Om Skin

Välkommen till företaget som tillverkar naturkosmetiska tvålar, hud- & hårvårdsprodukter. Titta in i butiken på www.skinsweden.se Lämna gärna en kommentar när du är här! skinsweden@hotmail.se 0031646179710

onsdag 4 mars 2009

Badbrusare


Det är roligt att se andra bloggar och hemsidor som uppmärksammar det vi gör. Eco Chic har skrivit om våra brusare. De är riktigt ljuvliga. Flera kallar dem "beroendeframkallande". Det kan väl inte vara något farligt... Dessa brusar i badet och innehåller riktigt finfördelat ekologiskt kakaosmör, eteriska oljor som doft som gör din badupplevelse till något alldeles speciellt. Istället för att känna sig torr och fnasig efter badet gör de din hud len och återfettad. Precis vad huden behöver.
Ha en underbar dag!
Eva

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har använt badbrusarna i flera år. Det är en njutning för kropp och själ att få krypa ner i ett varmt bad med badbrusare. Livet skall njutas. Njut det med badbrusare från Skin!

Anonym sa...

Jag älskar badbrusarna från SKIN!
I min lördagsritual ingår ett varmt bad i ett lila lavendelvatten då jag är extra förtjust i lavendeldoften.....en bra bok, ett glas vitt vin, inpackning i håret och ansiktsmask.....jag tycker jag är värd at pyssla om mig efter en veckas slit :-)

Kraaam Kicki.

Skin sa...

Kicki! Du är verkligen duktig på att ta hand om dig själv och andra! Försökte länka till något inlägg du gjort om badbrusare, men du gör så många inlägg (till skillnad från mig), så jag hann inte läsa igenom alla...
Kram!

ecoloco sa...

Gud vad det låter skönt! Nånting jag skulle behöva just nu. Är också på jakt efter bra ekologiska hudvårdsprodukter till barnen. Har ni inget till barn?
Loa