Om Skin

Välkommen till företaget som tillverkar naturkosmetiska tvålar, hud- & hårvårdsprodukter. Titta in i butiken på www.skinsweden.se Lämna gärna en kommentar när du är här! skinsweden@hotmail.se 0031646179710

torsdag 4 december 2008

Positiva kommentarer från en kund!

Här kommer lite trevliga kommentarer från en tjej i USA som beställde Strålande jul och Deospray:

I was so excited to see a package in the mailbox the other day with the Skin products I ordered. I loooooooooooooooooove both the soap and the deo. They smell delicious and it makes me happy when I use them to know that they were made with heart felt intention and loving energy :-)

Vi blir SÅ glada!!
Kram Eva

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva!
Åh tack, sitter o kikar runt här och ser att du har länk till mg, va glad jag blir!
Ikväll tog jag ett välfötjänt bad med en lavelndel-brusare...säg till innan du kommer hemåt så får du ta med lite mer produkter..om ni får plats i bil och packning, annars kan du skicka också.
Jag vill ha mer bomber och lite tvålfat.

Varm kram.
Kicki!

Pssst, jag har ny musik på min sida nu.

Anonym sa...

Oj, blev jag som anonym..testar igen :-)
Lindblomman!

Skin sa...

Ja, visst är brusarna sköna!!
Jag gillar verkligen din musik!!
Kram Eva