Om Skin

Välkommen till företaget som tillverkar naturkosmetiska tvålar, hud- & hårvårdsprodukter. Titta in i butiken på www.skinsweden.se Lämna gärna en kommentar när du är här! skinsweden@hotmail.se 0031646179710

torsdag 16 oktober 2008

Mera feedback!

Vi vill alltid höra vad ni tycker, och här är det en 41-årig kvinna som använt vår tvål och Ansiktscrème som nu rutin:

"Ville skriva till dej och berätta att din tvål och ansiktskräm har gett tillbaks min babyhy!! Kanon! Tack! Ha det gott så hörs vi!"

Kram Eva

3 kommentarer:

Susann sa...

Hej!
Jag kan inte annat än hålla med! Produkterna är fantastiska***** Huden har blivit mjukare och mina trädgårdshänder fina igen:) Jag vill också tacka för en mycket intressant och jätterolig "prova på" kväll den 23 oktober! Jag handlade hud och handlotion, tvålar, scheacremen och deodoranten och jag kan verkligen rekommendera dessa produkter***** Jag är helnöjd*****

Varma hälsningar
Susann

Skin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skin sa...

Tack Susann!
Det är alltid kul att höra när någon är extra nöjd med produkterna!
Eva